Това е и най-мощното шосейно Bentley досега, с неговия 4,0-литров V8 двигател и електрически мотор, които комбинират мощност от 782 к.с. и въртящ момент от 1000 Nm. Bentley казва, че това е достатъчно, за да изстреля новия Continental GT до 100 км/ч за 3.1 секунди и да достигне максимална скорост от 335 км/ч.

Continental GT ще изминава изцяло на ток 80 километра, благодарение на батерията от 25.9 kWh, монтирана зад задната ос. Електромоторът изпраща до 190 к.с. към четирите колела чрез осемстепенната трансмисия с двоен съединител на автомобила, което означава, че GT винаги е със задвижване на всички колела, независимо дали използва двигателя, електромотора или и двете.

Двигателят с вътрешно горене произвежда 600 к.с. и генерира 800 Nm въртящ момент, докато Bentley казва, че по-високото налягане на впръскване на горивото и липсата на традиционна вакуумна система осигуряват по-чисто изгаряне и подобрени емисии. Тъй като електрическият мотор отрича турбо забавянето, двигателят използва чифт турбокомпресори с една спирала. Това, казва Bentley, намалява сложността и им позволява да работят при по-висока температура, отколкото в двигателя на предишното поколение GT Speed, като допълнително намалява емисиите от ауспуха.

Създадени са няколко нови режима на задвижване, за да могат собствениците да извлекат максимума от хибридната система на новия Continental GT. Те включват чисто EV, при което двигателят не се използва, електрическо усилване за допълнителна производителност, регенеративно спиране – при което енергията се събира и подава обратно в батерията при забавяне – и режим на зареждане, при който двигателят задвижва колелата и зарежда батерията по същото време.

Това далеч не е най-ефективният начин за шофиране на plug-in хибрид, но означава, че колата може да зареди батерията си, когато водачът има нужда. Когато се управлява и зарежда ефективно, Bentley обещава „значителен спад“ в емисиите на CO2 и разхода на гориво.

Най-голямата външна промяна е във фаровете, които се отличават с нова хоризонтална „вежда“, според собственото описание на Bentley, което добавя кристално изрязан диамантен ефект към горната част на фаровете. Освен новото оформление, Bentley казва, че фаровете работят по-добре от преди, със 120 отделни светодиода, работещи за създаване на разширено поле на осветяване за главния лъч и по-плавно преминаване от осветени към неосветени зони.

Фини промени се откриват и по задната броня, задните светлини и капака на багажника, както и накрайниците на ауспуха. Общата тема е за изостряне и усъвършенстване на съществуващата форма, вместо да се стреми да произведа нещо изцяло ново.

Вътре е подобна история. Арматурното табло изглежда почти идентично с предшественика, с изключение на новата „спецификация на тъмен хром“, целящ да придаде на купето по-съвременна естетика, казва Bentley. Както преди, интериорът може да бъде променян с интелигентното въртящо се табло на Bentley, където водачът може да избере да види или дисплея на информационно-развлекателната система, набор от аналогови измервателни уреди или празна фасада с натискане на бутон.

Продължава и изборът на звукови системи, който включва настройка на Bang & Olufsen с 10 високоговорителя и 650 вата или водещата система Naim с 18 високоговорителя и 2200 вата пикова мощност.

И накрая, новата хибридна система отключва възможността за дистанционно наблюдение на състоянието на зареждане на автомобила и задаване на вътрешната температура (включително отопление на седалките), преди да изключите зарядното устройство и да потеглите. Новият Continental GT Speed ​​е наличен за поръчка или купе или кабриолет с мек покрив.