Moncler внася нюйоркски вкус във вашия гардероб.
Италианският моден лейбъл продължи партньорството си с Roc Nation, за да достави изцяло нова колекция от луксозни облекла и аксесоари, проектирани от рап GOAT Jay-Z . Миналия февруари първото съвместно усилие на триото дебютира по време на Седмицата на модата в Лондон, където беше представено „емоционално ориентирано“ музикално произведение, наречено „ The Art of All “. Обединявайки се отново в облеклото, последният им проект обхваща качулки до пухени якета, точно навреме за зимата.
Общо 25 броя са представени в колекцията, която съчетава характерните форми на Moncler, с гама от цветове като бяло, каки, черно и ярко оранжево. Доларовозелен пуф с релефен крокодил е открояващ се артикул в изданието, допълнен с водоустойчив технологичен джоб на ръкава. Но може да откриете и други предложения като двустранното пухено яке Cemelopardalis, двустранното пухено яке Cassiopeia и пухената жилетка Apus също толкова привлекателни.
Първата е изработена от техническа кепър с плюшена подплата, която е отпред с ръчно изработени лепенки. Неговата огромна кройка също е идеална за наслояване. Пухът Cassiopeia междувременно е направен от лека кожа с найлонова подплата, плюс оребрена плетена яка, маншети и подгъв. Пухената жилетка Apus е най-живият артикул в асортимента, благодарение на ярко оранжевия си цвят. Но подобно на другите предложения, той се бори със студеното време с пълнеж от пух и подвижна качулка.
Навсякъде другаде, вълнените тениски с квадратна форма и пуловер с фини чорапогащни шевове небрежно излъчват лукс. Неговите опции за суичъри и качулки могат да се комбинират с бейзболни шорти, спортни панталони и панталони в стила на работно облекло от линията. И въпреки че можете да пазарувате качулки и тениски навсякъде, тази партида подчертава специални детайли като ново ръчно бродирано планинско лого. Украсена с кристали графика „Това не е ракетна наука“ също е изписана на гърба на няколко якета. Вълнени шапки и шапки-кофи допълват предложенията.
Новата колекция е най-новото издание на Moncler Genius, след капки, проектирани съвместно от имена като Валентино, Крейг Грийн, Рик Оуенс и Фарел Уилямс. Феновете на Jay-Z ще си спомнят, че рапърът беше съосновател на моден лейбъл, известен като Rocawear, през 1999 г. По-късно той продаде правата върху лейбъла през 2007 г. за 204 милиона долара в брой на Iconix Brand Group. Ясно е, че той не е загубил окото си за организиране на издигната колекция.